My haters only have one advantage over me, They can kiss my ass, I can´t.

skit liv..

Kategori: Allmänt

jag vill bort. Fly känslorna & tankarna. Sitta ensam utan att behöva oroa mig för något. Är i stort behov av någon att lita på och prata med men jag vågar inte. Jag vågar inte släppa in någon i mitt huvud eller min själ. 
Det här är en sån dag då jag grinat & varit förbannad om vart annat och jag kan ändå inte sluta må dåligt. Försöker släppa ut allt men det verkar som att det sitter aldeless för djupt rotat i mig.. 
Har även fallt för ännu en kille jag inte kan få, och jag vet att om jag bara berättade det för honom så skulle saker kännas lättare, men det kan jag inte. Jag kan inte riskera att förlora en vän, en vän som faktiskt verkar förstå mig..
 
jag är så fruktansvärt less på livet. Och jag ser inte alls att det kommer att ljusna. Allt är bara mörkt..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: