My haters only have one advantage over me, They can kiss my ass, I can´t.

Dag 1 - Min favorit serie

Kategori: Allmänt

kör på en sån här 31 dagars grej, ser att det är folk och tittar in på min blogg emellanåt så då har ni ju något att läsa då ni kikar in.  Börjar med dag ett nudå, min favoritserie och den enda jag tittar på är sons of anarchy! =)
Dag 1 - Min favorit serie
Dag 2 - Mitt rum
Dag 3 - Saker ni inte vet om mig
Dag 4 - En låt med många minnen
Dag 5 - Något jag vill ha
Dag 6 - Det här språket vill jag tala flytande
Dag 7 - Dåliga vanor 
Dag 8 - Bloggfavoriter
Dag 9 - Mina favoritskor
Dag 10 - En bild på min handstil
Dag 11 - Min bästa vän
Dag 12 - Det här älskar jag med mig själv
Dag 13 - Så här är jag i skolan
Dag 14 - Det här får mig att gråta
Dag 15 - Det som alltid gör mig glad
Dag 16 - Mitt drömyrke
Dag 17 - Bästa resan
Dag 18 - Det här får mig att skratta
Dag 19 - Det här gör jag aldrig om
Dag 20 - Bästa filmen
Dag 21 - Min första tanke när jag vaknade idag
Dag 22 - Det här drömde jag om i natt
Dag 23 - Så här kommer jag vara som gammal
Dag 24 - Vad ska mina barn heta
Dag 25 - Mitt favorit ställe
Dag 26 - Någon jag vill träffa just nu
Dag 27 - Barndomsminne
Dag 28 - Min profilbild på Facebook
Dag 29 - Dagens klädval
Dag 30 - Bästa tidsfördrivet
Dag 31 - En låt jag kan hela texten på utantill
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: