My haters only have one advantage over me, They can kiss my ass, I can´t.

vet inte ens varför jag gjorde dom där..

Kategori: Allmänt

För ett år sedan:
Hur gammal var du? - 18
Vilken klass gick du i? -  NB 3L Lantbrukslinjen.
Vad hade du för hårfärg?- blont, bruna toppar typ
Hur lång var du? - 1.59
Vem var du kär i? - Viktor..
Hade du någon pojk/flickvän? -ja
Vad brukade du göra på fritiden? - Va med viktor, plugga å va med familjen
Vilka umgicks du med? - viktor å familjen
Hur såg du ut? - Blont hår, mycket piercingar annars som nu.
Var allt bättre då? - Ja.
Skulle du vilja gå tillbaka dit? - Ja.
Har du förändrats? - mmh..

Nu:
Hur gammal är du? - 19
Vilken klass går du i? - Ingen, jag jobbar.
Vad har du för hårfärg? - svart
Hur lång är du?- 1.59 max.
Vem är du kär i? - viktor
Har du någon pojk/flickvän? - nej
Vad brukar du göra på fritiden? - sitta hemma.
Vilka umgås du med? - ingen
Hur ser du ut? - svart hår, piercing i näsan och mycket svarta kläder typ



Har du..
Kysst någon? - ja
Sovit brevid någon av samma kön? - ja
Sovit brevid någon av motsatt kön? - ja
Slagit ner någon? - nja
Ljugit för en bra vän? - säkert någon gång.
Svikit någon? - det gör alla på olika sätt.
Fuskat på prov/läxförhör? - jo
Blivit kallad Bögjävel? - nej
Kallat någon Bögjävel? - tror det.
Druckit alkohol? - japp

Vem:
Skrev du senast till på msn? - det var nog anton för tre år sen.
Kramade du senast? - julius eller hjalmar
Strulade du med senast? - viktor
Sov du hos senast? - tror det va viktor
Kan du lita på till 100%? - vet inte.,
Är den finaste personen som finns? - mina bröder!
Vill du vara med just nu? - venne
Ringde dig senast? - min låtsas mamma
Skickade ett sms till dig senast? - lillebror mattias
Skickade du ett sms till senast? - lillebror mattias

Vad:
Drack du senast? - oboy
Köpte du senast? - gravljus å en plopp.
Gjorde du igår? - jobbade, städade å ah
Ska du göra imorgon? - jobba
Vill du göra just nu? - sova.
Åt du senast? - macka
Är närmast dig som är rosa? - mitt mobilskal.

ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - ja
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - ja
Jag har smygit ut utan lov - nepp
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar - ja nån gång säkert.
Jag har en hemlighet som ingen vet - ja.
Jag har fuskat i ett spel - haha aa.

DÅLIGA TIDER -
Jag har druckit alkohol - ja
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - nej
Jag kan inte svälja piller - jo de kan ja.
Jag har tagit mediciner mot depression - jajjemen
Jag har anorexia och/eller bulimi - nej
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - nä de tror jag inte.
Jag har vaknat gråtande - ja.värsta som finns.
jag har somnat gråtande - de också.

DÖDEN
Jag hatar begravningar - den senaste va smärtsam men väldigt fin!
Jag har sett någon dö - nej
Någon nära till mig har försökt begå självmord - ja.

Nämn en person!
som du var dum emot när du var mindre - säkert någon av mina bröder
som du tycker är den snällaste du känner - J.
som du sportar med - sportar inte.
som du vill krama just nu - Ingen
som du inte har träffat på länge - mamma, pappa, viktor å måånga fler.
som du tycker är rolig - ingen aning.
som du träffade idag - maria, hjalmar och julius.
som du träffade igår - tre på jobbet och maria, hjalle å julle.
som du tycker ställer upp mycket för dig - många
någon som är bäst och ska se världens bästa film med - vet int
några som betyder fett mycket - Maria och mina bröder
någon som du saknar - viktor.. och vissa andra, nämner inga namn.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: